Zorannah - iz mog ugla

Pozdrav devojke. Danasnji post zapocinjem jednim serijalom od 5 delova. U svakom od njih cu komentarisati osobu iz naslova, moje vidjenje te osobe, njen stil, nacin ponasanja, fizicki izgled, nacin izrazavanja... Prva na "tapetu" mi je poznata koleginica, blogerka Zorana Jovanovic, poznatija kao Zorannah. Odmah da napomenem, post nema nikakve licne veze sa Zoranom, u pitanju je iskljucivo moje objektivno misljenje o njoj na osnovu njenih postova, videa sa You Tube-a, nastupa u javnosti i slicno.
S obzirom da je Zorana tu negde mojih godina, kao prvo, mogu samo da joj cestitam na uspehu koji je postigla. Zaista, smatram da je jedna od retkih osoba na nasoj javnoj sceni koja ima izrazito razvijen smisao za ukus i lepo. Svidja mi se njen stil kada je sve u pitanju, od kose, nacina sminkanja do garderobe, noktiju. Ma bas sve. Upoznata sam sa tim da se podvrgla raznim plasticnim operacijama, sto iskreno podrzavam, dokle god je umereno i sa ukusom, sto u njenom slucaju svakako jeste. Mislim da svako treba da promeni na sebi sve ono zbog cega nema samopouzdanja. Takodje, pratim Zoranu na You Tube-u i mogu vam reci da mi se jako dopada njen nacin izrazavanja. Prilicno smireno prica, povezano, takoreci smisleno. Recenice su joj jednostavne, efektne i prosto navode na dalje slusanje i gledanje. Ono sto mi se ne svidja je to sto gotovo u svakom videu pokazuje skupu garderobu ili sminku/kozmetiku, obucu ili stvari za kucu. Definitivno ima publiku, ali mislim da mora da obrati paznju i na to da je pre svega prate devojcice koje su mlade i tek sad psihicki sazrevaju. Ona pre svega mora da im bude uzor u smislu - nije sramota nemati. Cisto sumnjam da je od samog pocetka iskljucivo kupovala skupe stvari, vec pre verujem da je vremenom istancala ukus. Takodje, vidim da cesto menja relacije zivljenja i to su uglavnom neki skupi gradovi poput Njujorka, Pariza, Los Andjelesa itd. Zaista mislim da bi trebala po tom pitanju da bude malo obazrivija, jer su nam uslovi zivota takvi da velika vecina nema novca za autobusku kartu gradskog prevoza, a kamoli da se seta po svetskim megalopolisima.
Sto se tice njene knjige, moram priznati da je nisam procitala. Na osnovu nekog kratkog uvoda i recenzija sa neta, sticem utisak da je knjiga neko lagano "stivo" i, moram biti gruba, gotovo beskorisno, ako je normalna osoba u pitanju. U svakom drugom slucaju, smatram da je citateljka jedna potpuno nesposobna zena za zivot bilo gde, pa i u Beogradu, pa joj treba Zorana i njen prirucnik "Kako se snaci u velikom gradu, kupovati po najekskluzivnijim buticima parama od decka fudbalera i pride ne raditi nista a imati sve". Znam da su takve "knjige" trend na Zapadu, posebno u Americi, gde je to gotovo normalan pojam, a mi, nazalost sve vise usvajamo takve trendove kao nesto sasvim legitimno i boze moj neophodno.

Kada je u pitanju njen nastup u javnosti i odnos sa "koleginicama", jedna velika pohvala od mene za Zoranu. Nikad nisam cula, videla, procitala da se prepucavala sa nekom suparnicom, ili da je o nekoj pricala lose. A sa druge strane, citala sam od drugih prozivke na njen racun, i to one najgore vrste. Definitivno ili je zabole ona stvar ili je samo uz sve i lepo vaspitana devojka. Da sumiramo: Zorannah je devojka koja sa svojih tridesetak godina ima svoju liniju parfema, knjigu prodatu u ko zna koliko stotina hiljada primeraka, ima svoj sajt, blog i milione pratilaca na raznim drustvenim mrezama. Verovatno od samog pisanja i snimanja ne zaradjuje mnogo, ali time stice nove fanove. A znamo svi da su fanovi ti koji prave pare. Stekla je ime;  gotovo svaka osoba na Balkanu zna ko je Zorannah i to je dovoljno kompanijama da je angazuju, za velike pare, da ih reklamira. Pritom, koliko sam primetila pise i radi i na engleskom jeziku, cime dobija jos jedan + od mene za obrazovanje i ulaganje u svoje znanje. Sve u svemu toliko o Zorani. Pisite mi u komentarima koga biste jos voleli da vidite na mom "tapetu" od poznatih licnosti. Ljubim vas puno i pozdravljam. Do sledeceg posta - Samo pozitivno!

Коментари