VZK linija za problematicnu kozu

Pozdrav drage moje dame. Kao sto znate, nedavno sam pisala na temu bubuljica koje su se u nekom kracem vremenskom periodu pocele pojavljivati na mom licu u sve vecem broju. Kratku istoriju toga nadjite u postu https://svestozenezele.blogspot.com/b/post-preview?token=XIwRb2MBAAA.D_-aaDXmXdj7wb_qjlZNuMCRXHLEpTcdQipRoPjanoyf6U5kt3mgkPMmQTlWWLQn66tQpGYhhRUXM6Is2-Yxkw.mpRNX2af-MPA_17oaprO-w&postId=5181223900298940702&type=POST
Naime, u medjuvremenu sam probala brojne preparate i metode kako bih resila pomenuti problem, medjutim sve je bilo kratkog daha. Dosla sam do zakljucka da je vrlo moguce da mi u stvari smetaju kozmeticki preparati koje koristim, a ne nuzno sam puder. Jer, koristila sam i neke druge, a problem je i dalje bio tu. Ono sto koristim od preparative su niveine dnevna i nocna krema iz urban skin detox linije i neke random stvarcice za ciscenje lica, poput avonovih anew gelova, micelarne, pilinga... Shvatila sam da su mi isti previse agresivni i da mi je koza postala preosetljiva na njih. Samim tim, proredila sam njihovo koriscenje dok ne nadjem adekvatnu zamenu u blazoj varijanti. Ono sto sa vama zelim da podelim jeste jedno izuzetno prijatno iskustvo za mene kada je ovaj problem u pitanju. Naime juce sam kupila u Lilly-ju VZK losion za problematicnu kozu kao i kremu iz iste linije.

Prema preporuci samog proizvodjaca najbolje rezultate treba ocekivati ukoliko se koriste uporedo. Losion (prva slika), dolazi u sasvim obicnoj plasticnoj flasici, braonkaste boje. Kada se otvori oseca se jak miris alkohola. Pri samom apliciranju na pamucni tufer i daljim kruznim pokretima po licu pocinje da se oseca neki tzv miris mente koji hladi. Na predelu gde je koza zahvacena upalnim procesima, bubuljicama, moze se osetiti blago peckanje koje traje par sekundi. Ono sto sam primetila nakon prve upotrebe, da je tufer bio potpuno prljav iako sam lice prethodno ocistila gelom za ciscenje. Preporuka je da se ovaj tonik koristi 1-2 puta dnevno, mada cu se ja ograniciti na taj 1 put. Sto se tice kreme (slika 2) ona dolazi u maloj tubi od 15ml, guste bele boje.
Preporuka je da se aplicira na problematicno mesto, mada moze i na celo lice. Od kako sam pocela da pisem post i koristim ova dva proizvoda proslo je nekih 6 dana, a moji utisci su sledeci:
- losion je poprilicno jak, fino dezinfikuje kozu, isusuje upalne procese, mada ako tuferom prelazite preko celog lica moze isusiti i ostatak lica
- krema je nesto jaca, stoga preporucujem upotrebu iskljucivo na bubuljicama, nikako na celom licu, s obzirom da su mi se jagodice na prstima ruke kojom sam aplicirala kremu jako osusile
- kombinacija ova dva proizvoda je odlicna ukoliko se ogranicite na upotrebu istih 1x dnevno, najbolje uvece, pred spavanje.
- preporucujem mazanje VZK pantenol kreme u toku dana dana kako bi se koza hidrirala i regenerisala.


Pisite mi u komentarima jeste li probali ove ili neke druge proizvode Lilly-jevog brenda VZK i kakvi su vam utisci. A ja uskoro idem u shopping po jos neki VZK preparat, pa vam se se javljam sa novim informacijama 😁
 Do narednog posta, ljubim vas puno!

Коментари