Va Vana - iz mog ugla

Pozdrav drage moje! Kao sto sam vam vec rekla u postu o Zorani, nastavljamo serijal o poznatima. Ovoga puta na "tapetu" mi se nasla mlada jutjuberka Vanja Veljic, poznatija kao Va Vana.
Ono sto prvo treba da napomenem za one koji ne znaju mladu damu, ima oko 16, 17 godina, zivi u Beogradu, ide u ekonomsku skolu i naravno bavi se snimanjem videa za You Tube. Nedavno sam saznala da je izbacila i svoju kolekciju dukseva, tako da odmah mogu reci da se jako mlada bacila u biznis.  
Koliko sam videla u pocetku su to bili klasicni "beauty" videi, kako se ona sminka, maze nokte itd, tzv haul videi, empties-i i slicno, da bi kasnije uglavnom snimala vlogove. 
Takodje, majka joj je velika podrska tako da i nju mozemo cesto videti u Vanjinim videima. Ima ogromnu armiju pratilaca, kako na You Tube-u, tako i na ostalim drustvenim mrezama, i to su sve uglavnom mladi ljudi do dvadesetak godina.
Ono sto mi je odmah zasmetalo, gledajuci njenih prvih par videa je nacin izrazavanja. Naime, sticem utisak da je uobrazena klinka, kojoj roditelji kupuju sta zeli. Mozda bih to eventualno mogla pripisati njenim godinama, odnosno nedovoljnoj zrelosti i iskustvu. Takodje, vokabular joj nije najsavrseniji, cesto zamuca u videu ili pogresno prezentuje sam naziv nekog proizvoda. Mozda malo vise paznje da posveti obogacivanju sopstvenog recnika.
Kamera je voli, to se vidi po fotografijama. Uvek ispadne lepo, takoreci Holivudski. Takodje, ne dopada mi se to sto kada snima tzv haul videe, odnosno videe u kojima pokazuje stvari koje je kupila/dobila, to radi bez takta, isticuci sam brend (naravno ukoliko je u pitanju neki skuplji). Sticem utisak da je razmazena jedinica, kojoj mama i tata na tacnu stavljaju sve sto joj dusa iste. Pri tom ona to nesvesno naglasava, ne obaziruci se na to da tu istu armiju njenih pratilaca cine devojcice kojima uglavnom roditelji ne mogu priustiti isto, a ni slicno, pa se postavlja pitanje da li im je ona adekvatan primer?
Pretpostavljam, da sada vec sa tolikim brojem fanova ostvaruje neku zaradu u smislu dobijanja PR paketa od kompanija na testiranje, placanje za razne reklame i slicno, ali i dalje verovatno poprilicno zavisi od roditelja. Ono sto bih je ja posavetovala jeste da bude svesna svojih godina, samim tim da ne opterecuje svoje telo, kozu, kosu proizvodima namenjenim  za starije. Nek ima u vidu da je jos uvek dete i neka uziva u tome, jer se vreme ne moze vratiti. Malo vise neka se posveti unutrasnjem razvoju sebe same, kroz ucenje, citanje, pisanje... Jer, kao sto smo vec ustanovili, lepota dolazi iznutra.
Sve u svemu, jedna jako lepa i slatka devojka, sa dobrim ukusom i stilom na kome ipak, zbog njenih godina i neiskustva, jos treba raditi. Toliko o Va Vani. Komentarisite kako vi nju dozivljavate, sta vam se svidja kod nje a sta ne. Koga biste jos voleli da komentarisemo? Do narednog posta - Samo pozitivno!

Коментари