Vip - druga prica.. Losa prica

Pozdrav dragi moji. Ovo definitivno nece biti beauty clanak, ali vec duze vreme zelim da, ovo jako negativno iskustvo sa u naslovu pomenutom kompanijom, podelim sa vama. Naime, sad vec gotovo svaki stanovnik Srbije ima telefon na racun tj. postpaid, kod nekog od mobilnih operatera. Moje prvo iskustvo tog tipa je bilo u MTS - u daleke 2010. godine. Medjutim, njih cemo preskociti, jer oni nisu tema ovog posta. Ono o cemu zelim da vam pisem jeste moje iskustvo sa Vip - om. Ono sto znam o ovoj kompaniji jeste da je u vlasnistvu austrijske firme Mobilkom. Za ovo sto cu vam ispricati, to je je sasvim dovoljno.  U Vipu sam negde pred kraj 2011. godine uzela telefon za dinar, sa ugovorom na dve godine. Mesecna pretplata je bila nekih 500 dinara. Ja sam to sve uredno placala i na leto 2012. godine resi mene mama kao studenta koji je upisao godinu na tzv budzet da obraduje sa lap top - om. Odemo mi u Vip, posto mi je trebao bezicni internet zbog fakulteta i vidimo da imaju u ponudi i lap topove. Svidi se meni jedan Samsung lap top. Ako nadjem negde sliku ostavicu vam ispod, jer se vise ne proizvodi. Uglavnom mesecna pretplata je bila oko 4000 din ako se uzme za dinar. S obzirom da je Vip tada slavio 5 godina poslovanja u Srbiji, davali su i neki popust pa bi pretplata bila oko 3500 dinara. Nista, resimo mi da ga uzmemo. Na moje ime naravno. Covek koji nam je radio ugovor spomenu da bismo odmah morali da platimo oko 12000 din, ali bi nam pretplate u narednih 6 meseci bile umanjene za taj iznos pa bismo placali oko 2000 din tih prvih 6 meseci. Pristanemo mi na to, iskesiramo 12000 din i zavrsimo sve.
Tokom prvih godinu i po dana sve je bilo ok. Naravno brzina mreze bi se menjala u zavisnosti od toga gde bih isla sa lap topom, odnosno u nekim manje razvijenim delovima grada net je bio sporiji, deo nije bio adekvatno pokriven mrezom. Ali dobro. Prihvatim ja to sve. Poslednjih 6 meseci ugovorne obaveze smo malo zaribali sa placanjem, odnosno placali bismo npr januarski racun u martu, februarski u aprilu itd. Oni bi nam iskljucili net dok ne platimo, pa ga upale kad platimo, pa smo 15ak dana ukljuceni, pa onda opet iskljuce i tako.. Sve do juna 2014 godine, mesec dana pred istek ugovora. Net naravno iskljucen zbog neplacanja. Negde u septembru, odemo mi kod njih da platimo sva zaostala dugovanja i da raskinemo ugovor. Napominjem da od juna nemamo uslugu, ugovor istekao sredinom jula, a novi racuni samo stizu. Javimo se mi devojci na pultu, objasnimo situaciju, da bi nam ona rekla da moramo oko 30000 din da platimo za telefon, na moje ime i za lap top do jula, kao i dodatnih 8000 din za lap top u periodu jul-septembar! Na nase pitanje, zasto da placamo kad mi u tom periodu nismo imali uslugu a ugovor je pritom istekao, ona nam je rekla kako su oni nama obnovili - produzili ugovor!!! Alo ljudi, koji normalan covek produzuje ugovor nekome ko ne placa racune???! Vide da kasnimo sa uplatama i da vec par meseci ni ne placamo i oni produze ugovor. Ja ne znam ko je je lud. Platimo mi tih 30000 din a ovih 8000 iz principa nisam htela da placam, iako sam imala pare. Posto sam na telefonu imala jako lep broj, htela sam da ga zadrzim. Devojka mi rece da moram da pisem molbu da mi vrate broj, pri cemu se ta molba placa 1000 din??!! I kao, ako me odbiju, vratice mi tih 1000 dinara. Ajde, napisem ja molbu. Zovu oni mene posle par dana da me obaveste da je molba odbijena. Odem ja u istu tu poslovnicu po tih 1000 din, na sta mi kazu da ne vracaju novac, vec su mi smanjili onaj dug od 8000din ako se secate, za iznos od 1000 din!!! Ja sam bila sokirana. Doslo mi je sve tamo da ih isamaram. Sramota, da tako lazu ljude, to nigde dozivela nisam. Iskuliram ja sve, odem kuci i pozelim im sve najgore. Kasnije su me zivkali za tih 8000 din koji su u medjuvremenu narasli na 20 i nesto hiljada dinara, ali po cenu zatvora nisam htela da im placam nesto sto nisam koristila. Posle su prebacili taj dug na tzv agenciju za naplatu potrazivanja Matrix. E oni su tek bili stoka. Jedno vreme me je 5x dnevno zvala jedna zena, pretila mi kako ce da mi popisuju imovinu, a inace nemam nista u svom vlasnistvu. Da bi me na kraju zvao neki covek kome sam rekla ovim recima: ''Slusajte, ja sam student, ne radim, nemam nista i ne pada mi na pamet da platim. Tuzite me ako hocete, pre cu da u zatvoru odradim taj dug nego da vam platim''. Ispostavilo se da se za takve stvari ne ide u zatvor 😁 Nakon toga su me mozda jos par puta zvali, ali mislim da me sada, hvala Bogu, vise ne zovu. Poenta cele ove moje price je da ne verujete u sve sto vam kazu, placajte racune na vreme i birajte sa kim cete saradjivati. Ja sam vec vise od 3 godine u Telenoru i zaista mislim da su najbolji operater u Srbiji. Nikad mi racun nije bio veci nego sto treba, nikad mi nisu kojekakve  troskove dodavali na racun, uvek su izuzetno ljubazni, nisu me nijednom slagali ili pogresno informisali, mreza funkcionise odlicno.. Zaista imam samo reci hvale i necu ih nikad menjati. Nadam se 😃 To bi bilo to dragi moji. Pisite mi vasa iskustva sa Vipom, ili drugim operaterima. Ne dajmo da nas varaju, zajedno smo jaci. Volim vas sve i pozdravljam. Do narednog posta - Samo pozitivno!

Коментари