Stop pet cruelty in beauty industry!

Da li znate kako vasa omiljena krema dolazi do vas? Znate li da je puder koji upravo nanosite na lice bio ubrizgavan nekoj kuci u kozu?! Znate li da je taj parfem, ciji miris toliko volite, prethodno bio prskan po nekom hrcku, ili maci, ili majmuncetu?! Znate li da su neki od njih oslepeli da biste vi bile "lepe"?!
Znam da moje prethodne reci surovo zvuce, a video je jos suroviji. Oduvek sam znala da se vecina kozmetickih i dekorativnih proizvoda testira na zivotinjama. Ali, nisam znala na koji nacin i u kojoj meri. Do sada... Gledajuci video, morala sam da ga zaustavim vec posle desetak sekundi. Blago receno, pripala mi je muka, zeludac mi se zgrcio, a u grlu stala knedla. Pocela sam ubrzano da disem, guseci se dok su mi se niz obraze slivale suze, jedna po jedna, brzinom letnjeg pljuska. Posto i sama imam zivotinju u kuci, tacnije psa, naterala sam sebe da do kraja odgledam video. Ne znam ni sama kako sam u tome uspela. Znam samo da sam sve vreme plakala sa istom onom mucninom u stomaku. Na mestu svih tih zivotinjica zamisljala sam svog Luleta (psa) i svet mi se rusio. Postala sam sebi gadna. Setila sam se svih proizvoda koje kupujem redovno, u ogromnim kolicinama, bukvalno pravim zalihe, jer ne daj Boze da mi slucajno nestane puder ili karmin... A sve vreme sam svojom kupovinom podsticala kompanije i brendove da nastave svoju proizvodnju istih testirajuci je na zivotinjama!!! Taj cin je toliko nehuman, toliko surov da evo vec par dana od kada sam gledala ovaj video ne mogu da te slike izbacim iz glave. Te zivotinjice su na silu odvucene tamo, na silu su im radjene ko zna kakve stvari... Ljudi, TO NIJE NORMALNO! Zasto jednostavno sve te kompanije ne naprave konkurs i nek plate ljudima za testiranje??! Popunis formular, vidis moguce nuspojave i sam rezonujes zelis li da testiraju na tebi ili ne? Zivotinja nema to pravo da izabere. Ona je tamo prisilno odvedena, vezana i mucena! Verovatno ih na kraju i poubijaju, jer te mukice posle svega toga nisu kao pre. Bog je svako zivo bice na ovoj planeti stvorio sa razlogom. Sva ta mala ili velika stvorenja su tu da nas oplemene, da nas nauce da se borimo, da zivimo, da volimo, da budemo verni. A mi smo ZLO ovog sveta! I ti laboranti tamo sto rade, gde ce im dusa, gde im je savest?!! Zasto svoju decu ne dovedu tu pa na njima ne testiraju?!! Zaista ostajem polako bez teksta, a opet, u meni toliko toga kljuca i toliko toga bih rekla... Molim vas samo da pogledate video do kraja, delite i komentarisite kako bi sto vise ljudi bilo svesno sta se radi sve kako bi se doslo do finalnog proizvoda kreiranog za nasu "lepotu"! Ostavicu vam u dnu neke od brendova i kompanija koje na ovaj nacin proizvode svoje proizvode. Ja cu ih u narednom periodu bojkotovati, ni jedan jedini proizvod ovih brendova necu kupiti. A savetujem i vama da krenete mojim putem. Ima hvala dragom Bogu veliki broj kompanija koje su tzv "cruelty free", odnosno koje svoju proizvodnju ne testiraju na zivotinjama. I neke od njih cu vam ostaviti negde u dnu. Moramo se osvestiti ljudi, moramo biti empaticni, nesebicni. Moramo pomoci tim zivotinjicama da se jednom zauvek prekine ta tortura neduznih bica!

Brendovi na crnoj listi (testiraju na zivotinjama)


Brendovi koji NE testiraju na zivotinjama:


Takodje ostavljam i link sa spiskom svih kompanija koje NE testiraju na zivotinjama.
https://www.crueltyfreekitty.com/list-of-cruelty-free-brands/

Takodje, svaki proizvod koji nije testiran na zivotinjama MORA da ima sledeca obelezja:

Leaping bunny sertifikat - organizacija nalik PETA koja se bori za zastitu zivotinja

Logo same PETA organizacije

Takodje, pozeljno je da je proizvod 100% veganski, odnosno da u sebi nema sastojke zivotinjskog porekla





Коментари