O neeee! Bubuljiceeee!

Pozdrav drage moje. I danas zelim sa vama da podelim jos jedno licno iskustvo kad su beauty teme u pitanju, a tice se bubuljica. Naime, ja sam neko ko zaista nikad nije imao problema sa njima, cak ni u pubertetu. Da naglasim, imam 28 godina i normalnu do kombinovanu kozu (malo masniju u T zoni). Do pre pola godine sam imala jednu bubuljicu mesecno i to bi se pojavljivala pred ciklus i vrlo brzo nestajala. S obzirom da sam pre dve godine pocela intenzivno da se sminkam, svaki dan, tecni puder, korektor, kameni itd.. koristila sam sam razne proizvode. U pocetku su u pitanju bili Avonovi tecni puderi Calming effects, Extra lasting, Ideal flawless i Luxe kolekcija tecnih pudera.


Kako sam ih trosila, pred jesen sam pozelela neki malo kvalitetniji puder, te sam u Lilly-ju kupila Max Factor-ov Age elixir u nijansi Golden 75.
S obzirom da sam jos uvek imala tih Avonovih pudera, ovaj Max Factor sam stedela. Recimo u 7 dana njega sam koristila jednom. Posle nekog vremena pocela je da mi se pojavljuje po neka bubuljica u predelu brade ili kod usana, ali sam sve to pripisivala stresu, hormonima itd. Kada sam ostala bez svih Avon pudera nastavila sam konstantno da koristim Max Factor. Svaki dan bi mi lice zbog prirode posla kojim se bavim gotovo od ujutru do uvece bilo pod sminkom, a bubuljice su pocele da se pojavljuju sve cesce i u sve vecem broju. Posto imam kao sto rekoh 28 godina, a svi ovi Age puderi sadrze u sebi neke serume za zreliju i stariju kozu, smatrala sam da je do tog seruma. Stoga sam nabavila dugo zeljeni Max Factor 3 u 1 Face finity, nijansa Golden 75, u nadi da ce se situacija popraviti.
Pre otprilike mesec dana sam pocela njega da koristim i mislim da je situacija ista. Bubuljice imam sa obe strane brade, sa obe strane jagodica ka zulufima i ponekad neku na obrazima, sto cete videti na slikama u nastavku. Celo, nos i nausnice su ok. Citala sam razne komentare i recenzije na temu Max Factor-ovih pudera, gde su misljenja podeljena. Dosta zena tvrdi da im zacepljuje pore i stvara upale na kozi u vidu potkoznih bubuljica, a opet veliki broj njih tvrdi da nisu imale nikakvih problema sa njim. Sada moje lice izgleda ovako:

Bubuljice su uglavnom crvene, upaljene i bolne na dodir. Ponekad osecam i potrebu da se pocesem, jer ume da zasvrbi. Stoga sam resila da se vratim Avon Luxe puderu i da probam samo njega da koristim par dana da vidim hoce li se situacija popraviti. Da napomenem od jeseni do sada, od kad se javio ovaj problem, koristila sam Aurine baze Perfect base i Prime me.

Prime me baze imam jos jako malo, dok sam ovaj drugi pre par meseci potrosila. Mozda je problem i u njima, nisam sigurna, ali cu svakako ispitati. Takodje sam u Avonu kupila i nocni tretman protiv crvenila i bubuljica sa salicinom kiselinom, koji vec par dana mazem na problematicna mesta.
Vidim blago zaceljenje starih bubuljica, mada je problem u tome sto mi se u blizini njih uvek pojave neke nove. Dacu vremena Avonovom puderu kao i ovom nocnom tretmanu jos nekih desetak dana. Takodje, promenicu prajmer pa cemo videti. Ukoliko budem i dalje imala ovih problema, definitivno cu se obratiti dermatologu. Drage moje devojke, pisite mi u komentarima jeste li imale slicnih problema i kako ste ih resile. Da li su i vama smetali Max Factor puderi? Sta je to sto biste mi preporucile za svaki dan kad je nega u pitanju, kao neka preventivna mera. Ljubim vas puno i pozdravljam. Do narednog posta - Samo pozitivno!

Коментари