Smršajte bez muke (100% provereno)

Pozdrav svima drage moje! Znam da je većini vas koje ovo čitaju najveći problem da skinu koji kilogram pogotovo sada kad je sezona kupanja i kada se treba malo razgolititi u javnosti. Ovim postom želim da vam predočim moje iskustvo u vezi sa mršavljenjem. Probala sam sve moguće dijete, mnoge od njih su bile toliko rigorozne da sam bukvalno skapavala od gladi i brzo odustajala. Smršala bih 2kg i onda bih se ugojila još 5kg, valjda da nadoknadim svo to gladovanje. Jednog dana sam rešila - SMRŠAĆU BEZ MUKE PA MAKAR TRAJALO I GODINU DANA! Odlučila sam da se kompletno odreknem slatkiša i grickalica, gaziranih pića, kupovnih sokova i hleba, kao i brašna, šećera i ulja. Sve ostalo sam jela u nenormalnim količinama - voće, povrće, meso, ribu, jaja, jogurt, žitarice.  Znala sam dnevno pojesti, između ostalog i po pet banana, a opet sam mršavila. Kad god bih osetila glad pojela bih bananu, jabuku, lubenicu, parče grilovanog mesa, bilo šta. Od starta nisam primećivala rezultate, međutim posle nekog vremena, sam počela da izvlačim stvari iz ormana koje nisam dugo mogla da obučem i na moje zaprepašćenje, mogla sam da ih nosim. Zatim su i prijatelji i kolege počeli da me zapitkivaju: JESI LI TI TO SMRŠALA? Posle nekih mesec i po dana stala sam na vagu i videla da sam smršala neverovatnih skoro 5kg. Nastvila sam sa tom ''dijetom'' i u narednih dva meseca smršala jos 4kg. Posle toga, uglavnom nisam više mršavila, jednostavno sam održavala željenu težinu. Evo već 4 godine sam na tom režimu ishrane i u nijednom momentu se nisam ugojila. Ponekad dam sebi oduška pa pojedem čokoladicu, ali samo jednu. Samokontrola je pola posla! To bi bilo to. Ako imate slična iskustva pišite u komentaru. Do sledećeg posta...  LJUBIM VAS I UŽIVAJTE!

Коментари