Otkriće veka ili totalni promašaj?!

Pozdrav drage moje, dobro mi došle. Rešila sam da vam uradim recenziju jednog novog Avon anti-celulit gela. Kao što možete videti na slici u pitanju je Avon Solutions advanced anti-cellulite treatment gel. Uzela sam ga pre par dana, malo koristila i rešila da podelim sa vama moje utiske. Gel je skroz providne boje, malo gušće teksture i nekog neutralnog mirisa. Prema uputstvu, maže se 2x dnevno na  butine, bokove i zadnjicu. Već posle prve upotrebe mogu reći da sam videla značajne rezultate u smanjivanju celulita. Ono što me je blago rečeo ŠOKIRALO jeste nivo pečenja koji ovaj gel izaziva na mom telu. Naime, umasirala sam ga masažerom sa metalnim kuglicama specijalno namenjenim za tu svrhu. U prvih par minuta sve je bilo normalno. Međutim, kako je vreme odmiclo, oko nekih 5 minuta po nanošenju, svaki delić kože u koji sam ga umasirala je počeo tako da peče da je to zaista bilo nepodnošljivo. Imala sam utisak da mi noge gore. U isto vreme me je strašno peklo i hvatala neka jeza. Ne znam znate li onaj osećaj kad na minus 10 šetate brzim hodom pola sata i onda uđete u toplo pa počnu butine da vas toliko svrbe da imate utisak da ludite. E, pa ovo je 100x gore. Nakon toga sam ga mazala još možda 2 ili 3 puta i situcija je bila ista. Vidim rezultate ali nisam sigurna  mogu li da podnesem taj osećaj. Baš odvratan osećaj. I sad me hvata jeza kad se setim tog osećaja. U svakom slučaju, vi možete probati, mislim da zaista radi posao. Ali imajte u vidu da vam neće biti ni malo prijatno korišćenje. Dnevno 200 čučnjeva će vam delovati kao mnogo bolja opcija. Šalu na stranu, nadam se da je moj utisak bio od pomoći svim onim damama koje se razmišljaju da počnu da koriste ovaj proizvod. Vi devojke koje ste već probale ili koje već uveliko koristite ovaj anticelulit gel ''iz pakla'' pišite u komentaru vaše utiske. Do sledećeg posta... LJUBIM VAS I UŽIVAJTE!

Коментари